سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتر ابراهیم فیاض

همایش بررسی ابعاد جنگ روانی علیه دولت

اخبار ,     نظر

عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در همایش بررسی ابعاد جنگ روانی علیه دولت گفت: بزرگترین دشمن تفکر احمدی نژاد، لیبرالیسم و سرمایه داری است، چون با بودن احمدی نژاد، فرهنگ آمریکا در ایران جایی ندارد.
دکتر ابراهیم فیاض عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، گفت: یک اتفاق بزرگ و مهم رخ داده که احمدی نژاد کاری کرده که دنیای غرب به هم ریخته است.
وی با بیان اینکه انقلاب ایران با بسیاری از انقلاب‌های دنیا متفاوت است، افزود: از ابتدای انقلاب، ایران را متهم به تزلزل و عقب ماندگی کردند و ما را به مسخره گرفتند.
فیاض اظهار داشت: در زمان انتخاب دوم خرداد، کاندیداها برای تبلیغ خود به سمت رسانه‌های غربی رفتند و آنها هم هلهله می‌کردند و حتی در رسانه‌ها وجود دارد که برای ما وزیر تعیین می‌کردند.
وی افزود: اکنون در دولت نهم دوباره به خوبی در حال بازگشت به خط اصلی و ایمانهای حقیقی انقلاب هستیم و مردم جهان به خوبی مردم ایران را می‌شناسند و می‌گویند ایران در حال کمک به ملتها و مستضعفان جهان هستند.
فیاض با بیان اینکه اگر احمدی نژاد را فقط یک شخص بدانیم، خیلی خطرناک است، گفت: بزرگترین دشمن تفکر احمدی نژاد، لیبرالیسم و سرمایه داری است، چون با بودن احمدی نژاد، فرهنگ آمریکا در ایران جایی ندارد.
وی افزود: همه بنیان گفتمان احمدی نژاد، ایران قدرتمند و مقتدر و مستقل و ایران آن شیر خفته است و اکنون شخصیت مورد علاقه بسیاری از کشورها احمدی نژاد است.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه با تفکر ایران اسلامی، مقاومت انقلابی در نقاط مختلف جهان همچنان استمرار دارد، اظهار داشت: اعتبار سیاسی، فرهنگی و حتی تجاری ایران با حضور احمدی نژاد بسیار بالا رفته است، پس اگر عزت نفس داشته باشیم، جایگاه بسیار بالایی خواهیم داشت تا اینکه بخواهیم به سمت غرب برویم، ما باید فرهنگ ایرانی خود را در تمام دانشگاه‌ها و شهرهای خود باز تولید کنیم.
وی افزود: ما دانشگاه ایرانی و دانشگاه اسلامی می‌خواهیم، دانشگاهی که مشکلات مردم را برطرف کند0